Mano nuotrauka
www.cinemabizarre.mums.lt prisijunkite. mums ypatingai reikia jūsų!

Archyvas

2011-08-16

Miss_Ugne: aš nemoku patylėti

Laura: Ugnė – vardas, tinkantis žmogui su dideliu temperametu. Kaip apibūdintum savo charakterį?

Ugnė: Daug kartų galvojau apie savo charakterį: esu užsispyrusi, bet tikrai tarp manęs ir kitų žmonių įtemptų santykių nebūna..Tegul sprendžia kiti kokia aš esu. ;]

Laura: Dažnai pasikliauni kitų nuomone?

Ugnė: Jeigu žmogumi pasitikiu, tai taip.

Laura: Ko reikia, kad imtum juo pasitikėti?

Ugnė: Tai laiko klausimas, jeigu jauti, kad žmogui gali išsipasakoti ir jis tau yra atviras, aš juo pasitikiu, žinoma, būna veidmainių, todėl reikia būti atsargiam. Aš labai atsargiai renkuosi draugus.

Laura: Vegetare buvai 3 kartus. Kodėl tiek daug ir taip nesėkmingai?

Ugnė: Nuo pat mažų dienų aš "streikavau" ir vengiau mėsos valgymo. Truputi paaugusi nutariau tapti vegetare. Pirmuosius du kartus pati neištvėriau ir pradėjau valgyti mėsą, o trečiajį, kada jau beveik visus metus nevalgiau mėsos, buvau jau atpratusi ir nė minties, nei noro nebuvo valgyti gyvuliškos kilmės maisto, paskutinėmis dienomis man būdavo labai blogą, pradėjo trupėti kaulai - lūžo koja, gydytojas pareiškė, jog trūksta medžiagų, kurių suteikia mėsa, taigi, tėvai mane ėmė versti bent kartą per savaitę vartoti mėsą.Gaila, bet teks sulaukti pilnametystės, kada galėsiu rinktis, ką daryti, o ką ne.

Laura: Apibūdini save kaip anime ir manga auką. Kuo tai pasireiškia?

Ugnė: Kiauras dienas manęs neatplėši nuo kompiuterio - žiūriu anime, o jeigu neturiu galimybės žiūrėti anime, arba turiu kur nors išvykti, mano kelioninėje kuprinėje tikrai rasite Mangos. :>

Laura: Koks anime ir kokia manga tau patinko labiausiai? Gal Cosplay'ini?

Ugnė: Mano mėgstamiausia anime būtų "Sailormoon" ;D Gal dėl to, kad su šiuo animaciniu filmuku užaugau.. Šiuo metu mane patraukė "Durarara". Na o mėgstamiausia Manga - "Persikė" - "Peach Fuzz". Knyga atrodo vaikiška, bet man miela širdžiai: skaitau ir vis randu naujų bei įdomių detalių. Apie Cosplay'inimą..Tai mano viena iš svajonių: planuoju kada nors nuvykti į Klaipėdos Japan club'o cosplay renginį, bet gaila nėra su kuo. :/

Laura: Galbūt intensyviau domiesi ir Japonijos kultūra?

Apie kultūrą.. Tiesą pasakius - nelabai. Kas labiau iš jų pusės mane traukia - J-Rock'as.

Laura: Ar turi žalingų įpročių? Jei taip, kokie jie?

Ugnė: Jeigu kalbėti apie rūkimą ir gėrimą - tai tikrai ne.

Laura: Nebūtinai alkoholis ir tabakas. Kaip kokie nors kiti įpročiai, kurių norėtum atsisakyti?

Ugnė: Pagrindinis mano kvailas įprotis - tai nosies kišimas ten kur nereikėtų. Visada prisiverdu košės, tada būna labai nemalonu - aš nemoku patylėti.

Laura: Kaip susidomėjai Cinema Bizarre? Kas pirmiausia atkreipė tavo dėmesį?

Ugnė: Pamačiau jų nuotraukas Facebook'e, žinoma, pirma atkreipiau dėmesį į išvaizdą, po to susidomėjau jų muzika - man ji patiko. :]

Laura: Kokia Cinema Bizarre daina tau patinka labiausiai? Ką ji simbolizuoja?

Ugnė: The Way We Are. Man ši daina reiškia labai daug, ji tarytum paskatinimas būti savimi, nepasiduoti kitų įtakai, niekas mūsų nepakeis.

Laura: Ką tau reiškia ar simbolizuoja kiekvienas grupės narys?

Ugnė: Kiekvienas CB narys man yra labai svarbus, jie skatina mane nebijoti būti savimi, jeigu ne Yu ir Kiro aš dabar nesiruoščiau pradėti groti gitara, jeigu ne Shin - aš būčiau nepamėgusi bugnų trankesio, jeigu ne Luminor ir Rom3o aš dabar nebandyčiau groti pianinu.

Laura: Palinkėjimas BIZOKU.

Ugnė: Nesu puiki palinkėjimų rašytoja.. Keli žodžiai : Keep The Cinema Bizarre Pride Alive! Tegul Cinema Bizarre išlieka Bizokiečių širdyje dar ilgam - kartu męs galime viską!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą