Mano nuotrauka
www.cinemabizarre.mums.lt prisijunkite. mums ypatingai reikia jūsų!

Archyvas

2011-09-25

Olya Atari: privalome gyventi realų gyvenimą


taigi, pirmasis tarptautinio interviu projekto interviu jau čia. pristatau jums olya atari - oficialaus rusijos jack strify support'o savininkę (http://www.facebook.com/pages/Off-Russian-Jack-Strify-Support-Int/274602524199). nors pašnekovė nebuvo labai kalbi, rankų nenuleidžiame ir tikimės, kad kitas gerbėjų klubas bus kalbesnis.

Laura: Kada ir kaip atradai Cinema Bizarre?

Olya: Pamačiau jų "Lovesongs" (They kill me) video klipą per televizorių. Man tikrai patiko jų muzika ir išvaida. Internete radau kitų jų dainų ir įsimylėjau.

Laura: Ką manai apie Strify, Shin, Kiro, Yu, Luminor ir Romeo?

Olya: Strify yra labai gražus, talentingas ir protingas vaikinas. Jis turi labai gražias akis!
Shin laba juokingas!
Kiro labai mielas ir gražus vaikinas.
Luminor - paslaptingas vyras.
Nieko negaliu pasakyti apie Romeo. Nieko apie jį nežinau.

Laura: Kokia daina yra tavo mėgstamiausia? Kodėl?

Olya: Manau, kad tai "Forever or never". Ji saugo mane nuo liūdesio.

Laura: Ką manai apie fan fictions? Skaitai rašai juos?

Olya: Per gyvenimą esu parašiusi tik vieną vienintelį fan fiction. Nemėgstu jų. Mes privalome gyventi realų gyvenimą.

Laura: Kodėl tiki, kad Cinema Bizarre grįš?

Olya: Netikiu tuo.

Laura: Tai kokia tavo support'o reikšmė?

Olya: Mano support'as yra linija tarp Jack Strify ir jo gerbėjų.

Laura: Ar Strify yra tavo mėgstamiausias grupės narys? Kodėl? Esi kalbėjusi su juo realybėje?

Olya: Taip. Mūsų panašūs charakteriai. Jis man kaip brolis. Deja, nesame kalbėję realybėje.

Laura: Papasakok apie save: tavo amžius, hobis, veikla ir kita.

Olya: Nemėgstu kalbėti apie savo amžių. Aš labai mėgstu piešti. Norėčiau išmokti groti gitara. Nemėgstu sporto, tačiau kartais vakare važinėju dviračiu.

Laura: Kokių muzikos grupių be Cinema Bizarre dar klausaisi?

Olya: Tik "Brainstorm".

Laura: Mėgsti skaityti? Kokia knyga tavo mėgstamiausia?
Olya: Taip. Mėgstamiausios knygos iš Potteriados.

Laura: Ar žinai Lietuvą?

Olya: Taip.

Laura: Paskutinis dalykas - palinkėjimas mūsų Cinema Bizarre gerbėjų klubui - BIZOKU.
Olya: Linkiu jums sėkmės! Tikiuosi, kad jūsų gerbėjų klube bus daug lankytojų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą