Mano nuotrauka
www.cinemabizarre.mums.lt prisijunkite. mums ypatingai reikia jūsų!

Archyvas

2011-08-05

joks pristatymas nepadės pažinti žmogaus, reikia bent kartą su juo pabendrauti


bet jeigu manęs pažinimui:

visada eidama kur nors užkliūnu (ačiū dievui,  tik itin retkarčiais pagaunu zuikį)
dažniausiai pametu dovanotus pakabukus
arba aš tyliu it vandens į burną prisėmus, arba kalbu tiek, kiek kiti neprakalba per visą mėnesį
esu pernelyg dėmesinga kitų bėdoms
stengiuosi neatverti širdies ir nepasitikėti visais žmonėmis, bet man nesiseka
dažniauisiai nepasimokau iš savo klaidų
ashton‘as kutcher‘is tapo mano mėgstamiausiu ne dėl savo išvaizdos, jis man primena kažką pažįstamo
niekada nemokėjau istorijos, bet kažkodėl ji man sekasi
dažniausiai siekiu savo užgaidų, bet jas gavusi suprantu, kad to visai nenorėjau
greitai susižaviu grupėmis
kasnakt susapnuoju mažiausiai 4 sapnus, tačiau ryte jų neprisimenu
visada fotografuoju dangų, atspindžius ir kojas
būdama eifelio bokšte nukritau nuo laiptų
nė karto nebuvau planetariume
turiu kaimyną Ronį
dievinu žiūrėti žmonėms į akis, išvada – arba aš drąsus žmogus arba didžiausia melagė
kaupiu h.murakami knygas
būdama pradinėse apklijavau savo spintelę Ronio nuotraukomis ir lipdukais
nemėgstu plunksnų, bet kažkodėl mano kambaryje jų daug
visiems giriuosi jog turiu bembio tapetus
kitą kartą kai dažysiu kambarį rinksiuosi oranžinę spalvą
daug kas mano, jog mano akiniai be dioptrijų
mano žiurkėno vardas Bobas Marlis
septinoje klasėje išleidau savo pirmąją knygą
mano galvoje nuolat kuriasi istorijos, bet aš nemeluoju
kiekviena daina man kažką primena
niekuo nesižavėjau taip, kaip Strify
turiu dredą
man nepatinka mano raštas, nes jis keičiasi kasdien
visdar mėgstu vudį
mano pusseserė yra bjelle
galiu būti įskaudinta, bet niekada nepykstu
mano principai dažnai verčia mane liūdėti
nekęsdama savo klasiokų įsimylėjau juos
negaliu atsispirti žaliems dalykams
kartais susisegu plaukus ir apsimetu vaikinu
beveik visi mano draugai yra vyresni už mane
nemėgstu kai žmonės mane laiko miela
neturiu žmogaus, kuriam būtų įdomu žiūrėti mano fotografijas
kai daug kalbu imu tarti neaiškius žodžius
kai tėtis pamatė mano šiaudinę kepurę ėmė mane vadinti jason‘u mraz‘u
itin dažnai pasireiškia meilės priepoliai
esu sentimentali
į mokyklą buvau atsivedusi svetimą šunį
pusė mokyklos (įskaitant veik visus mokytojus) manė, kad mano brolis yra mano vaikinas
turiu metalafoną
mano tėtis yra geriausias mano draugas
kada nors turėsiu avį ir baltą šunį
dažnai dovanų gaunu smilkalus, tačiau beveik niekada jų nedeginu
..

gal užteks?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą